tirsdag den 4. december 2012

Vinteren kom forbi




 Udsigten fra mit krea rum Mandag morgen.

4 kommentarer:

  1. Nu har jeg kigget lidt rundt på din blog og tænker wauw tænke at turde tage springet!!
    Jeg håber at du åbner op for mere her på bloggen så vi kan se dine designs og lære dig bedre at kende.
    Tusind tak fordi du deler
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Libbie.

      Tak fordi du har været forbi min blog og også har valgt at blive fast læser. Der skal nok komme mere, også en profil så i kan læse lidt mere om mig. Og det med at turde tage springet, der var jeg måske lige hurtig nok, for jeg har desværre måtte lukke den fysiskebutik igen og gå tilbage til webshop. Men det skal da helt sikkert prøves igen når tiderne bliver lidt bedere.

      Mange hilsner fra
      Rikke

      Slet
  2. Ret fin udsigt med de limefarvede altaner.
    Ha´ en god dag.
    Kh. Lene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke, der sker virkelig noget her ude for tiden med nybyggeri. Og tak for tippet sidst om at tilmelde e-mail hvis man skal følge med i svar fra andre blogge.
      Mange hisner
      Rikke

      Slet